Sunday 20 September 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KELUARGAKU

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Keluarga kami.
-------------------------------



Ayah: Hasan Bin Kasmuri

Di Hari Raya Aidilfitri yang disambut pada hari ini ayah mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada oghang ghumah ayah dan emak korang (Lili Maznah Binti Tajul Ariffin), dan anak-anak ayah iaitu abang (Fakhrul Razin), kakak (Nur Izyani Nadhirah), adik (Fakhrul Syahmi Azri). Ayah maafkan korang. Diharap selepas ini elakkan buat apa-apa yang mengguris hati ayah. Ayah pun minta maaf kepada korang jika ada kesalahan ayah kepada korang. Semoga anak-anak ayah menjadi anak yang soleh, dan berjaya dalam hidup di dunia dan di akhirat.

-------------------------------
Emak: Lili Maznah Binti Tajul Ariffin

Di AIDILFITRI yang mulia ini,mak memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan dan kekurangan mak sebagai isteri kepada suami tercinta(En.Hasan bin Kasmuri),dan anak-anak tersayang(abang,kakak dan adik).Mak memaafkan segala kesalahan kalian dan menghalalkan segala-galanya.Mudah-mudahan hidup kita sentiasa di berkati dan di rahmati Allah.Mak sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan keluarga kita.Semoga anak-anak berjaya dalam hidup dan tidak melupakan kedua orang tua.Amin.
-----------------------------



Kakak: Nur Izyani Nadhirah Binti Hasan

Sempena Hari Raya Aidilfitri ini......akak ingin mengambil kesempatan utk meminta ampun dan maaf atas segala kesilapan masa lalu............halalkan makan minum.......moga kehidupan selepas ini lebih baik daripada masa lalu.....dan doakan akak dpt fly ke India...hehehe .

------------------------------


Abang: Fakhrul Razin Bin Hasan

--------------------------------


Adik: Fakhrul Syahmi Azri Bin Hasan


No comments:

Post a Comment